خبرگزاری کار ایران

پیام جهانگیری به فرمانده نیروی انتظامی؛

هر اقدام خشونت‌آمیز خلاف خواست مردم متمدن و بزرگ ایران است/ مدیریت هوشمندانه ناآرامی‌های اخیر از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نمی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۸۵

معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر، ملت ایران را که همواره قدردان تلاش های صادقانه حافظان نظم و امنیت جامعه هستند، داغدار کرد.

بدون تردید خویشتنداری پلیس و نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت هوشمندانه، صبورانه و سنجیده ناآرامی های اخیر که علی رغم شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای خدوم خود، مقتدرانه و بدور از خشونت تلاش کردند با حداقل خسارت و تلفات، نظم و امنیت را برقرار کنند، از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نخواهند ماند.

امروز هر اقدام ضد امنیتی، افراطی و خشونت آمیز از سوی هر گروه، تفکر و جریانی محکوم و خلاف خواست مردم متمدن و بزرگ ایران است و ضرورت حفظ هوشیاری آحاد جامعه و دلسوزان ملک و ملت و تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هر گونه اقدام تفرقه افکنانه، بیش از پیش احساس می شود.

شهادت این عزیزان را به عموم ملت قدرشناس ایران، خانواده های بزرگوار و همکاران ارجمند آنها در نیروی انتظامی و به ویژه به جنابعالی که سهم مهم و ارزشمندی در مدیریت منطقی و خردمندانه این حوادث داشتید، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز