خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

نظر سخنگوی دولت درباره بودجه مورد تصویب مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۲۹

در حالیکه امروز بررسی بودجه ۹۷ در مجلس به پایان رسید سخنگوی دولت در واکنش به تصویب این بودجه گفت: دولت سیاست مشخص کاهش فقر مطلق را دنبال می‌کرد و الحمدلله مجلس در این راستا همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد باقر در حاشیه همایش حزب اعتدال و توسعه استان تهران در پاسخ به سوالی درباره بودجهمورد تصویب مجلس و تفاوت آن با بودجه پیشنهادی دولت گفت: از نظر ارقام که ۳۶۸هزار میلیارد تومان کا بودجه پیشنهادی بود که در حال حاضر این رقم به ۳۸۵هزار میلیارد تومان افرایش یافته است اما فراتر از آن جهت‌گیری‌هایی است که ما باید بابت آن از مجلس محترم قدردان باشیم.

وی افزود: دولت سیاست مشخص کاهش فقر مطلق را دنبال می‌کرد و الحمدلله مجلس در این راستا همکاری کرد.

نوبخت ادامه داد: همچنین دولت برای اشتغال گسترده ۱۲ برنامه دارد که در تبصره ۱۸ منعکس شد خوشبختانه در این زمینه هم هرچند اصلاحاتی صورت گرفت ولی باز مجلس درمورد این جهت‌گیری به دولت کمک کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در پاره‌ای از موارد هم نظر مجلس بر این بود که اگر برخی موارد را تایید نکنند به نفع کشور است، اظهار داشت: در مجموع باید از مجلس قدردانی کنم و ان‌شاءالله انتظار داریم در سال آتی هم در ارتباط با ایجاد فرصت‌های شغلی گسترده و درخصوص رشد اقتصادی و کاهش فقر مطلق گام‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز