خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دنا در گفت‌وگو با ایلنا:

برآورده کردن انتظارات خانواده جان‌باختگان سانحه در اولویت است/ادامه عملیات انتقال پیکرها به محض مساعد شدن شرایط جوی

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۵۹

نماینده مردم دنا با بیان اینکه به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات انتقال پیکرها و کشف جعبه سیاه ادامه پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر برآورده کردن انتظارات خانواده‌های جان باختگان این سانحه در اولویت است نه مطرح کردن موضوعات درباره بیمه مسافران.

غلام محمد زارعی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه با توجه شرایط جوی ناپایدار در ارتفاعات دنا فعلا عملیات انتقال پیکرهای سرنشینان هواپیمای سانحه دیده تهران-یاسوج متوقف شده است، اظهار داشت: به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات انتقال پیکرها و کشف جعبه سیاه ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: بلافاصه پس از بهتر شدن شرایط جوی تیم متخصص برای شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیما به نقطه سقوط هواپیما عازم خواهد شد.

نماینده مردم دنا ادامه داد: از شب گذشته تا کنون به دلیل بارش برف و باران امکان انجام عملیات تفحص برای جعبه سیاه و انتقال اجساد متوقف مانده است.

زارعی همچنین درباره مسایل مربوط به بیمه مسافران تاکید کرد:در حال حاضر زمان طرح مسایل مربوط به بیمه نیست و برآورده کردن درخواست‌ها و انتظارات خانواده‌های جان‌باختگان هواپیما در اولویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز