خبرگزاری کار ایران

بقایی در جمع خبرنگاران:

ظرف چند روز آینده لایحه دفاعیات آخر را به دادگاه می‌دهیم/ درباره سکه‌ها و کارت‌های هدیه توضیح دادم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۵۱

معاون اجرایی دولت دهم گفت: قرار شد برای دفاعیات آخر لایحه ارائه بدهیم و ظرف چند روز آینده آن را به دادگاه ارائه دهیم. تمام اتهامات وارده ارتباطی به من نداشت و هرچه دیگران کار انجام داده را به من می گفتند، ضمن اینکه آن کارها هم قانونی بوده است و همه یا مصوبه دولت بوده یا طبق مقررات انجام شده اما سوءنیتی در کار نبود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمید بقایی پس از پایان آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظرش گفت: یکسری سکه و کارت هدیه به مقامات داده شد که بخاطر رعایت شان‌شان رسید اخذ نشده بود، دادسرا این موضوع را به منزله  اختلاس گرفته بود؛ در صورتی که به من دستور دادند و من اقدام کردم ولی به پای من نوشته شد. در جلسه امروز این موضوع را توضیح دادیم و آقای جزخراسانی با اسناد و مدارک اثبات کرد که گیرنده‌های این هدایا مشخص بوده و طبق قانون انجام شده است.

 وی افزود: قرار شد برای دفاعیات آخر لایحه ارائه بدهیم و ظرف چند روز آینده آن را به دادگاه ارائه دهیم.  تمام اتهامات وارده ارتباطی به من نداشت و هرچه دیگران کار انجام داده را به من می گفتند، ضمن اینکه آن کارها هم قانونی بوده است و همه یا مصوبه دولت بوده یا طبق مقررات انجام شده اما سوءنیتی در کار نبوده که قاضی شعبه ۱۰۵۷ و  بازپرس همه را به عنوان اتهامات مالی  نوشته بودند ولی پرونده سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز