خبرگزاری کار ایران

مشایی:

نه نگرانیم و نه می‌ترسیم/ اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۵۵

رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.

به گزارش ایلنا، اسفندیار رحیم مشایی پیش از حضور در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی گفت: بسیار خوشحال هستیم که در دوره جدید برای ایران عزیز و انقلاب ارزشمندمان نقش آفرینی کنیم. این افتخار بزرگی است که در راه مبارزه با فساد، بی‌عدالتی و نابسامانی بخواهیم ایفای نقش کنیم.

رییس دفتر رییس دولت دهم با تاکید بر اینکه قانون باید در مورد همه به اجرا گذاشته شود، اظهار کرد: قانون معیاری برای شناخت سره از ناسره است. امروز ما نسبت به دستگاه قضایی انتقاداتی داریم.

وی مدعی شد که دستگاه قضایی به مسئولیت خود عمل نمی‌کند و جامعه نسبت به مسئولان دستگاه قضایی سوال و انتقاد دارند.

وی ادامه داد: از بقایی تشکر می‌کنم که با ایستادگی و مقاومت خود این رویه در دستگاه قضایی را افشا کرد و جامعه متوجه شد که جریانی هست که می‌خواهد عدالت در جامعه برپا شود. اذعان رهبری هم در این راستا است و امیدواریم با جدیت این مسیر را پیش ببریم.

مشایی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم، گفت: اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. هر نوع محکومیتی را استقبال و به آن افتخار می‌کنیم.

رییس دفتر رییس دولت دهم حکم صادره علیه حمید بقایی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه را خلاف قانون اساسی و قانون عادی عنوان کرد و مدعی شد: محاکمه این قاضی به زودی انجام خواهد شد. معتقد هستم عملکرد دادگاه تجدیدنظر در رسیدگی به پرونده آقای بقایی تاکنون غیرقانونی بوده است. این دادگاه نیز همچون دادگاه بدوی، غیرعلنی است. اگر مشکلی نیست چرا دادگاه را علنی برگزار نمی‌کنند تا مردم در جریان آن قرار بگیرند. مگر مردم نامحرم هستند. از مردم محرم‌تر چه کسی هستند؟

وی مدعی شد: همه احکامی که بخاطر منافع سیاسی، حزبی، مطامع مالی یا نفوذ اجتماعی اشخاص سرشناس صادر شده باشد، احکامشان باطل است می‌خواهد سال ۹۶ باشد و یا ۸۸.

مشایی تصریح کرد: من هشدار می‌دهم. آنها گمان می‌برند این روند قابل ادامه یافتن است، اما این روند ادامه نخواهد یافت. جریان اصلاح بنیادین در کشور ما براساس انقلاب و خواسته امام و رهبری و شهیدان انجام خواهد شد و متوجه خواهند شد کسانی که دستور می‌دهند، کسانی نیستند که بخواهد از آنها حمایت کنند.

وی گفت: من امروز براساس ابلاغیه در دادسرا حضور پیدا کردم و اگر ۱۰۰ جلسه دیگر هم دعوت کنند با کمال میل می‌پذیرم و گزارش آن را به مردم خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز