خبرگزاری کار ایران

سردار باقری:

مفاهیم مربوط به خصلت‌های انسانی در حال دستکاری توسط قدرت‌های استکباری است

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۲۲

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت‌های بزرگ استکباری که قرن‌های متمادی ملت‌های جهان را استعمار و استثمار کردند، بنا دارند که فرهنگ و ویژگی مورد علاقه خودشان را بر تمام ملت‌های تحمیل کنند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش ملی علوم و معارف دفاع مقدس در آموزش و پرورش با بیان اینکه جهان امروز جهانی است که با سرعت و به شکل یک مسابقه در جریان است، گفت: از یک سو قدرت‌های بزرگ استکباری که قرن‌های متمادی ملت‌های جهان را استعمار و استثمار کردند، بنا دارند که فرهنگ و ویژگی  مورد علاقه خودشان را بر تمام ملت‌های تحمیل کنند و از سوی دیگر، ملت‌هایی هستند که علاقه دارند تا ارزش‌های خودشان را بر کشور و مردم خودشان حاکم کنند. این نبردی است که بر موضوع فرهنگی در جریان است.

وی افزود: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که عصاره‌ای از تاریخ گذشته را در بر دارد، تحولاتی که در گذشته باید سال‌ها و قرن‌ها طول می‌کشید تا اتفاق می‌افتاد، در دوره ما در دوره بسیار کوچکی در حال اتفاق است و تحولات با سرعت در حال واقع شدن هستند و ابزاری مثل فضای مجازی هم به این سرعت افزوده و تحولات را با سرعت بیشتری پیش می‌برد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در این میدان، چه مفاهیم مربوط به خصائل انسانی مثل ایثار و از خودگذشتکی و چه مفاهیم عالی‌تر ملی مانند ارزش‌های ملی، امنیت ملی و مشارکت ملی، دست خوش تغییر است و در حال دستکاری توسط قدرت‌هایی است که می‌خواهند ارزش‌های خود را حاکم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز