خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه پاکستان:

رابطه تهران و اسلام‌آباد بسیار خوب است/ رقابتی در زمینه بنادر میان ایران و پاکستان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۴۶

وزیر خارجه پاکستان در پاسخ به سوالی درباره برخی گزارش‌ها در خصوص عدم وجود رابطه خوب با ایران گفت: احتراما رسانه‌هایی که از بد بودن رابطه ایران و پاکستان حرف می‌زنند، اشتباه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تهمینه جنجوعه وزیر خارجه پاکستان با پایگاه خبری گلوبال ویلیجز اسپیس مصاحبه‌ای داشته که در بخشی از این مصاحبه به رابطه پاکستان و ایران اشاره شده است.

تهمینه جنجوعه در پاسخ به سوالی درباره برخی گزارش‌ها در خصوص عدم وجود رابطه خوب با ایران گفت: احتراما رسانه‌هایی که از بد بودن رابطه ایران و پاکستان حرف می‌زنند، اشتباه می‌کنند. ایران کشوری است که با ما رابطه بسیار خوبی دارد. رییس‌جمهور ایران دو بار در سال گذشته به پاکستان سفر کرده و روابط تجاری و اقتصادی ما تقویت شده است. ما اشتراکات زیادی با ایران داریم و در هر موردی که دچار اصطکاک شده باشیم به سرعت با ایران در ارتباط هستیم.

وی همچنین در خصوص چالش به وجود آمده به واسطه توسعه بنادی چابهار و گوادار گفت: ایرانی‌ها خودشان بارها در مورد عدم وجود رقابت میان بنادر گوادار و چابهار حرف زده‌اند و اخیرا هم وزیر دریاداری پاکستان از بندر چابهار دیدن کرده است. دو کشور برای مکمل بودن این دو بندر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز