خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

رایزنی با وزیر بهداشت و سازمان بودجه برای تامین اعتبار هزینه‌ درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۱۱۰

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین رسیدگی‌های صورت گرفته در مورد دانش‌آموزان شین‌آبادی تاکید کرد: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه‌هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست، پیش‌بینی‌هایی برای اعزام به خارج آنها فراهم شود.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین رسیدگی‌های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: یک بخش از مشکلات‌ بچه‌های شین‌آبادی، ادامه درمان آنها است. چند روز پیش آقای قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت با بنده درخصوص این موضوع صحبتی داشتند.

وی ادامه داد: قرار شد اگر لازم شد، من و آقای قاضی‌زاده هاشمی با سازمان برنامه و بودجه‌ در این باره مذاکره‌ای داشته باشیم تا تامین اعتبار صورت بگیرد. من منتظر هستم هر زمان که وزیر بهداشت بفرمایند به همراه ایشان - به عنوان سهم خودم نه به عنوان وزیر آموزش و پرورش بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی – درخدمت این عزیزان باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا آنجایی که بنده اطلاع دارم وزیر بهداشت شخصا و به صورت مصرانه این موضوع را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه‌هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست، پیش‌بینی‌هایی برای اعزام به خارج آنها فراهم شود.

وی درباره وضعیت استخدام معلمان حق‌‌التدریسی هم خاطرنشان کرد: برای وضعیت استخدام این افراد منتظر مصوبه مجلس هستیم و این مصوبه تکلیف را روشن می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز