خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

جعفرزاده ایمن‌آبادی: جلسه روز سه‌شنبه و چهارشنبه فراکسیون مستقلین با ربیعی، آخوندی و حجتی/ فرشادان: جلسه‌ای با وزرای مورد استیضاح نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۵۸

درحالی که سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از حضور وزرای کار و راه در جلسه صبح روز سه‌شنبه این فراکسیون خبر داده، نایب رییس این فراکسیون می‌گوید بنابر تصمیم هیات رییسه قرار نیست جلسه‌ای با حضور وزرای مورد استیضاح برگزار شود.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسات استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرساری و جهاد کشاورزی در هفته جاری اعلام کرد: بنابر تصمیمی که در هیات رییسه داشتیم، قرار نیست از وزرایی که قرار است استیضاح شوند برای حضور در جلسات فراکسیون مستقلین ولایی دعوت کنیم.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی که در هیات رییسه صورت گرفت، قرار است سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه صبح روز یکشنبه فراکسیون مستقلین ولایی حاضر شده و با حضور نمایندگان درباره عملکرد این وزیر و مشکلات وزارت آموزش و پرورش تبادل‌نظر کنیم.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، صبح روز سه‌شنبه نیز جلسه مجمع عمومی فراکسیون با حضور اعضاء و همچنین نمایندگان متقاضی استیضاح وزرا برگزار می‌شود و قرار نیست در این جلسه وزرای مورد استیضاح حضور پیدا کنند.

 جعفرزاده ایمن آبادی هم در اظهاراتی متفاوت با دیگر اعضای فراکسیون به ایلنا گفت: روز سه‌شنبه قبل از آغاز جلسه علنی علی ربیعی و عباس آخوندی در فراکسیون مستقلین ولایی حاضر می‌شوند و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی هم صبح روز چهارشنبه و قبل از جلسه استیضاح در جلسه فراکسیون حاضر می‌شود.

سخنگو: ربیعی و آخوندی سه‌شنبه به فراکسیون مستقلین می‌آیند

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی بائوج سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس پیش‌تر از حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه صبح روز سه‌شنبه این فراکسیون خبر داده و تاکید کرده بود که تاکنون درخواستی ازسوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در جلسه این فراکسیون صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز