خبرگزاری کار ایران

دهمرده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

توضیحات رهبر درباره لغو همکاری دانشگاه آزاد با برخی از اعضای هیات علمی در جلسه امروز کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۰۶

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه عصر امروز این کمیسیون توضیحاتی ارائه کرد.

حبیب‌الله دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس دانشگاه‌ آزاد جهت بررسی نحوه جذب و دفع اعضای هیات علمی آن دانشگاه برگزار شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان کرد: نمایندگان و اعضای این کمیسیون دل نگرانی‌های خود را از این موضوع و همچنین وضعیت اعضای فعلی بیان داشتند و آقای رهبر نیز توضیحاتی را ارائه داد که به اعتقاد من قابل قبول بود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محور بحث درباره اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بود که از دید همکاران ما این موضوع بلاتکلیف و نامشخص بود. که رهبر در پاسخ به حق التدریسی بودن آن‌ها اشاره کرد.

دهمرده اظهارکرد: به گفته رییس دانشگاه آزاد این اعضای هیات علمی حق التدریس بوده و کار آنها را دنبال خواهیم کرد. به کارگیری اعضای هیات علمی روالی دارد که اگر این مراحل طی شود ما مشکلی نخواهیم داشت و ممکن است به دلیل کمبود دانشجو و منابع مالی با مشکلاتی مواجه شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز