خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با ایلنا:

قرار نیست درباره استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اعلام موضع فراکسیونی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۳۲

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که قرار نیست درباره این استیضاح اعلام موضع فراکسیونی داشته باشیم.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی به منظور بررسی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: فراکسیون مستقلین ولایی از ساعت ۷ صبح امروز با حضور آقای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داد و ابعاد مختلف این استیضاح را مورد بررسی قرار داد.

نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: در این جلسه وقفچی و برخی دیگر از متقاضیان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نقطه نظرات خود را در حضور وزیر مطرح کردند و در ادامه هم آقای حجتی در حد زمانی که در اختیار داشته توضیحات خود را ارائه داد.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی یادآور شد: فراکسیون مستقلین در این جلسه رای‌گیری نداشت و بنا نداریم اعلام موضع دقیقی در راستای موافقت یا مخالفت با وزیر جهاد کشاورزی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز