خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو به ایلنا خبر داد؛

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت/ حضرتی رئیس شد، میرزایی نیکو سخنگو

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۴۴

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت و انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت اعلام کرد: پیرو برنامه‌‌ریزی صورت گرفته صبح امروز اولین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت با حضور ۲۲ نفر از نمایندگا ن مجلس و همچنین آقای مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: درا ین جلسه ضمن طرح مباحث کلی و مقدماتی انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون مشترک انجام شد و اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

نماینده اصلاح طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس آقای الیاس حضرتی نماینده تهران با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیسیون مسشترک اصلاح ساختار دولت در مجلس انتخاب شد و آقایان بیت اله عبداللهی نماینده اهر و هریس و داریوش اسماعیلی نماینده سروستان به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

این نماینده عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: خانم زهرا ساعی نماینده تبریز و آقای سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده یزد به عنوان دبیران این کمیسیون مشترک و من نیز به عناون سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدم.

سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت خاطرنشان کرد: این کمیسیون با حضور پنج نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و تعدادی از هر یک از دیگر کمیسیون‌های مجلس تشکیل شده است.

میرزایی‌نکو در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کاری کمیسیون مشترک این است که مجموعه مسائل مربوط به اصلاح ساختار دولت جمهوری اسلامی که شامل پنج لایحه و سه طرح می‌شود را مورد بررسی قرار دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز