خبرگزاری کار ایران

واعطی در جمع خبرنگاران:

دولت از نقد دلسوزانه استیضاح‌کنندگان استفاده می‌کند/ آغاز دور جدیدی از تعامل بیشتر مجلس و دولت

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۴۶

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رئیس و هیات رئیسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می کنم.

به گزارش ایلنا،‌ سید محمود واعظی در حاشیه جلسه استیضاح وزرای جهاد کشاروزی،‌ راه و شهرسازی و کار، رفاه و تأمین اجتماعی درباره رای اعتماد مجدد خانه ملت به این سه وزیر گفت: اگرچه دولت از عملکرد وزرا و اعضای کابینه به طور قاطع دفاع کرده و ممکن است در مورد موضوع و شرایط زمانی استیضاح نیز ملاحظاتی داشته باشد، اما سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان محترم و همچنین فرصتی برای شفافیت و تشریح برنامه‌‌‌ها و خدمات دولت به افکارعمومی ارزیابی می‌کند.

وی ادامه داد: دولت از نقد دلسوزانه و سازنده نمایندگان محترم استیضاح‌‌کننده استفاده و از نمایندگان محترمی نیز که با مشارکت خود از خدمات و برنامه‌‌های وزرا دفاع کردند، تشکر می‌کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل بیشتر مجلس و دولت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیزمان باشد. 

واعظی افزود: یقینا دولت با انسجام بیشتر و آقایان ربیعی، آخوندی و حجتی نیز با استحکام و اشتیاق افزون‌‌تر در مسیر انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه و پیشرفت کشور گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز