خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی وزارت دادگستری:

نقش حوزه علمیه در مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی، اساسی و بنیادی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۱۸

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری گفت: نقش حوزه علمیه در تمامی مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی و... نقش اساسی و بنیادی است و همواره نظرات علما و اندیشمندان حوزه برای این مباحث، محوری بوده است.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی در هفتمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه گفت: این مجمع و انجمن که با همت روحانیون خبره و اساتید مجرب حوزه فقه و حقوق تاسیس شد تا کنون دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: ظرفیت بالای علمی که این انجمن دارد می‌تواند به بازوی قدرتمندی برای مسائل حقوقی و قضایی کشور تبدیل شود و باید همه از ظرفیت این انجمن استفاده کنیم.

قره سید رومیانی مطرح کرد: به زودی با هماهنگی‌هایی که بین طرفین صورت می‌پذیرد، تفاهم نامه‌ای بین این انجمن و وزارت دادگستری منعقد خواهد شد که قطعا برکات زیادی خواهد داشت و می‌تواند کمک بسزایی به حوزه حقوقی کشور کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری عنوان کرد: طبق گزارشاتی که به دست ما رسیده اعضای این انجمن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های روز رسانه‌ای عملکرد مثبتی در حوزه انتشار مجلات علمی و مقالات راهگشای حقوقی داشته‌اند که بسیار قابل تحسین است.

قره سید رومیانی خاطر نشان کرد: نقش حوزه علمیه در تمامی مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی و... نقش اساسی و بنیادی است و همواره نظرات علما و اندیشمندان حوزه برای این مباحث، محوری بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: از ظرفیت بسیار زیاد علما، روحانیون، اساتید فقه و حقوق باید برای پیشبرد مسائل حقوقی و قضایی استفاده شود و ما در وزارت دادگستری آمادگی کامل برای ایجاد بستری مناسب ایجاد کرده‌ایم. تاکیدوزیر محترم دادگستری نیز همواره بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف بالخصوص حضور اندیشمندان و اساتید در کارگروهای مشورت معاونت حقوقی وزارت دادگستری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز