خبرگزاری کار ایران

نعمتی به ایلنا خبر داد؛

ارائه گزارش دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در نشست غیرعلنی مجلس/ تصمیم‌گیری درباره فیلترینگ تلگرام جای دیگری انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۱۲

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس به‌منظور ارائه گزارش دبیر شورای‌عالی فضای مجازی به نمایندگان، تاکید کرد که مسائل مربوط به موضوع فیلترینگ تلگرام در جایی دیگر مورد بحث قرار می‌گیرد و ارتباطی به این جلسه ندارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به دستور کار جلسه فردای مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مسئولان شورای‌عالی فضای مجلس به نمایندگان خبر داد و گفت: قرار است آقای فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با حضور در نشست غیرعلنی مجلس، گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه‌های این شورای‌عالی در آینده به نمایندگان ارائه کند.

وی افزود: این جلسه حدود یکی، دو ساعت به طول می‌انجامد و تصمیم‌گیری درمورد نحوه برگزاری ادامه جلسه مجلس به صورت علنی با هیات رییسه مجلس خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که باتوجه به انتشار برخی اخبار درمورد احتمال فیلترینگ تلگرام در سال آینده، آیا این مسائل نیز در نشست غیرعلنی فردا مورد بحث قرار می‌گیرد، گفت: آن‌چه در جلسه غیرعلنی فردا در دستور کار نشست غیرعلنی مجلس قرار گرفته است، صرفاً یک گزارش ازسوی شورای‌عالی فضای مجازی است.

نعمتی یادآور شد:‌ درواقع مسائل مربوط به فیلترینگ تلگرام در جای دیگری بحث می‌شود و آن‌چه فردا در جلسه غیرعلنی مطرح می‌شود، صرفاً گزارشی است از وضعیت فضای مجازی و این‌که هم‌اکنون در چه وضعیتی قرار داریم و در آینده باید به کجا برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز