خبرگزاری کار ایران

در تلگرام مطرح شد؛

واکنش بعیدی‌نژاد به خبری مبنی بر وجود رابطه میان مشایی و همسر وزیر امور خارجه مصدق

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۸۴

سفیر ایران در لندن طی یادداشتی، به انتشار خبری مبنی بر وجود رابطه میان رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت دهم و همسر دکتر حسین فاطمی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با خبر دستگیری آقای مشایی امروز یکی از خبرگزاری‌ها از وجود رابطه میان خانم پریرش سطوتی با ایشان خبر داده است.

به حسب وظیفه و جهت روشنگری برای افکار عمومی مطالب زیر را به اطلاع می‌رساند:

با استقرار اینجانب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، در موقعیتی به مناسبت لزوم تقدیم هدیه‌‌ای که برای ایشان از سوی وزارت امور خارجه جهت بزرگداشت مقام دکتر فاطمی وزیر خارجه دولت ملی ایران به سفارت ارسال شده بود، از ایشان به سفارت دعوت به عمل آمد. ایشان با علاقه‌مندی آمدند و از آن هدیه ارزشمند نیز بسیار شادمان شدند. ایشان در این مراسم که با حضور همه همکاران سفارت همراه بود به تلاش حدود هفتاد ساله خود جهت حفظ اعتبار نام دکتر فاطمی و مرارت‌هایی که در حدود هشتاد و پنجسال عمر خود متحمل شدند اشاراتی داشتند. در ذیل سخنان خود، به سفری هم که در دوران ریاست‌‌جمهوری آقای احمدی‌‌نژاد و به دعوت آقای مشایی به تهران داشت نیز اشاراتی نمود و از مشکلات غیر قابل پیش‌بینی خود در این سفر نیز مطالبی نقل نمود. اتفاقا از ناراحتی‌‌‌های بسیار ایشان از آثار این سفر، یکی نشر اخبار غیرواقعی در آن زمان نسبت به تلاش او برای آزاد ساختن اموال و املاک توقیف شده او بود که کاملا غیرواقعی بود، چون اصلا وی اموال و املاکی نداشت و ندارد و دیگری تقدیم دفترچه ارزشمند خاطرات مرحوم دکتر فاطمی به آقای احمدی‌‌نژاد بود که با از گذشت زمان هیچگاه دیگر نتوانست از آن خبری بگیرد که در دست چه کسی قرار دارد و از این بابت بسیار ناراحت بود. 

اینجانب مایلم از این فرصت استفاده نموده و با شناخت مختصری که از خانم سطوتی همسر مرحوم دکتر فاطمی پیدا کرده‌‌ام، آزردگی خود را نسبت به خبر منتشر شده اعلام نمایم. ایشان به اعتبار درگذشت نابه‌هنگام فرزند خود و تنها بازمانده مرحوم دکتر فاطمی در خلوت خود زندگی زاهدانه‌ای داشته و هنوز با حقوق کارمندی دکتر فاطمی زندگی می‌‌کند و دست نیاز به سوی هیچکس هم دراز نکرده است. 

استدعا دارم به احترام ایشان و به احترام مرحوم دکتر فاطمی این خبر حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز