خبرگزاری کار ایران

سیف در جمع خبرنگاران:

رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۱۶

رئیس بانک مرکزی گفت: نظام بانکی در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تلاش کرده و تولیدات در اقصی نقاط کشور تحقق بخشیده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کند که این دستاوردها مثبت و رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ولی‌الله سیف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی موفقیت روزافزون برای مردم و نظام جمهوری اسلامی گفت: ما اظهار خوشحالی می‌کنیم که دامنه تورم به تک رقمی رسیده که در سال ۹۵ حاصل و در سال ۹۶ ادامه یافت.

رئیس بانک مرکزی افزود: با انضباط پول و مالی که دولت به آن پایبند است این سیاست را ادامه خواهیم داد که در تحقق توسعه صادرات و ایجاد اشتغال نیز موثر است و می‌تواند در تامین رفاه بیشتر برای مردم کمک کند.

وی در ادامه به دستاوردهای دولت و کمک‌های نظام بانکی به تولیدات کشور اشاره کرد و گفت: نظام بانکی در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تلاش کرده و تولیدات در اقصی نقاط کشور تحقق بخشیده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کند که این دستاوردها مثبت و رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز