خبرگزاری کار ایران

صدر اعظم نوری به ایلنا خبر داد؛/تکرار/

تعیین ساز و کار عضویت اشخاص حقیقی و حقوقی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان/ جلسات شورا مجددا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۵۴

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در دوره جدید همه احزابی که دارای مجوز بوده و شناسنامه دارند و مورد تایید ماده ۱۰ احزاب هستند به عنوان عضو حقوقی شورای عالی خواهند بود و اشخاص حقیقی هم باید به اندازه یک دوم اعضای حقوقی باشند.

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با تصمیمات و اخبار آخرین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که شورای عالی سیاست‌گذاری برگزار کرد و با توجه به اینکه در پایان انتخابات سال ۹۶ باید از عملکرد شورای عالی و شوراهای استان‌ها ارزیابی صورت می‌گرفت، کمیته ارزیابی و پایش ایجاد شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای شهر بیان کرد: در این کمیته، ارزیابی‌هایی برای برنامه‌های آینده شورای عالی طرح‌ریزی می‌شود تا نقاط قوت و ضعف برنامه‌های پیش رو مشخص شود.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری ادامه داد:‌ در کمیته ارزیابی و پایش پرسشنامه‌ای تکمیل و تهیه شد تا همه اعضا و نمایندگان احزاب و افراد مختلفی که نظراتی داشتند، پاسخ بدهند و از این طریق استان‌ها هم نقطه‌نظرات‌شان را بیان کرده و پس از جمع‌آوری نقطه‌نظرات که حاوی نکات قوت و ضعف بود، قرار بر آن شد که در فرصت مناسب به موضوعات مطرح شده پرداخته شود و عضویت اشخاص و اعضای شورای عالی مورد بازنگری قرار بگیرند.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: به این دلیل که اعضای شورای عالی مرکب از نمایندگان احزاب و اشخاص حقیقی هستند، در دوره جدید همه احزابی که دارای مجوز بوده و شناسنامه دارند و مورد تایید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب هستند به عنوان عضو حقوقی شورای عالی خواهند بود.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: به اندازه یک دوم احزاب (اشخاص حقوقی)، اشخاص حقیقی عضو شورا خواهند بود که بر اساس شاخص‌ها و معیارهایی که دربردارنده و برگرفته از نظرات دیگران است، این افراد دعوت خواهند شد و در سال آینده مقدمات جلسات فراهم و جلسات شورای عالی مجددا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز