خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پیام تبریک نوروز به همتایان خود در منطقه؛

امیدوارم سال ۹۷ لبریز از پیشرفت و رفاه روزافزون برای همه ملت‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۹۱

رییس مجلس، در پیام‌های جداگانه‌ای عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و عراق تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام  علی لاریجانی به شرح ذیل است :

خرسندم صمیمانه ترین شادباش های خود را به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز ابراز نمایم.

نوروز، مصادف با آغاز حرکت طبیعت به سوی دگرگونی آمیخته با شادابی و طراوت و رشد و شکوفایی است، امید است همگام با تحول در طبیعت، سال پیش رو لبریز از پیشرفت و رفاه روزافزون همراه با عدالت برای همه ملت ها باشد.

اعتقاد راسخ دارم شرایط کنونی و چشم انداز تحولات منطقه و جهان ضرورت ایجاد همکاری بیشتر بین همه کشورها را فراهم آورده و حل چالش های اساسی کنونی و مقابله با تهدیدات پیش رو در گرو تعامل نزدیک همه کشورهای منطقه است. بی‌تردید تقویت روند گفت‌وگوهای پارلمانی نقش مهمی در کمک به امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

فرصت را مغتنم شمرده و تاکید می‌نمایم که جمهوری اسلامی ایران از هرگونه همکاری و رایزنی به ویژه با همسایگان براساس احترام متقابل و با هدف تقویت امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورهای منطقه و همسایه استقبال می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز