خبرگزاری کار ایران

لاریجانی مطرح کرد:

لزوم ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ایتام

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۲۰

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به ایتام کار ارزشمندی است، تاکید کرد: توصیه می‌کنم شرایطی فراهم شود که کودکان ایتام بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز بیاموزند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده است، صبح امروز در مرکز دارالایتام حضرت حمزه(ع) گفت: از اینکه در جمع کودکان ایتام حضور یافته‌ام خرسندم و امیدوارم تمامی آنها موفق باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کارکنان مرکز دارالایتام گفت: کارکنان و مسئولان دارالایتام کار ارزشمندی دارند و با وجود اینکه کار آنها سختی‌هایی به همراه دارد، اما انجام این کار برکت دارد.

لاریجانی تصریح کرد: کارکنان در مرکز دارالایتام خداوند را شاکر باشند، کارکردن برای ایتام عزیز، ثمره‌های معنوی به همراه دارد.

وی خطاب به کودکان ایتام نیز اظهار کرد: امیدوارم سال ۹۷ برای همه شما پربرکت باشد، شما در اینجا به دلیل اینکه شب و روز با یکدیگر زندگی می‌کنید، دوستان زیادی پیدا کرده و در آینده این دوستی‌ها کمک حالتان خواهد بود. امیدوارم علاوه بر اینکه درس‌های خود را خوب بخوانید، در کنار آن کارهای فنی و حرفه‌ای که مورد علاقه‌تان هست، یاد بگیرید.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: به مسئولان و کارکنان دارالایتام توصیه می‌کنم شرایطی را فراهم کنند که کودکان بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز به کودکان ایتام بیاموزید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز