خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس‌جمهور در بدو ورود به کرمان:

امیدوام در سال ۹۷ بر مشکلات پیش روی کشور، فائق آییم /نوروز را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۶۵

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سال ۱۳۹۷ سالی خوب و پر از موفقیت براى ایران و ایرانیان باشد، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم بر مشکلات پیشروی ملت و کشور ایران فائق آییم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز در بدو ورود به کرمان و در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ایام نوروز به همه ایرانیان گفت: امیدوارم سال ۹۷، سالی پر از موفقیت، امید، با نشاط و خوبی برای ایرانیان باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال ۱۳۹۷ بتوانیم بر مشکلات پیشروی ملت ایران فائق آییم، اظهار داشت: عید هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می‌کنم و فرصتی پیش می‌آید تا به برخی از کارهای استان رسیدگی کنیم.

معاون اول رییس‌‌جمهور از سفر خود به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و اظهار داشت: هرچند توفیق نداشتم تاکنون به این مناطق سفر کنم اما در جریان اقدامات صورت‌‌گرفته در مناطق زلزله‌زده استان از طریق استاندار کرمان بوده و پیگیری می‌کردم و امیدوارم با آغاز سال نو، بتوانیم در بین مردم زلزله‌زده استان باشیم.

جهانگیری با بیان این مطلب که سال ۹۶ تلخی‌های زیادی را برای کشور به همراه داشت، تصریح کرد: زلزله کرمانشاه، زلزله کرمان، کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان اتفاقات تلخ سال ۱۳۹۶ بودند که امیدواریم در سال جدید، اتفاقات خوب و بانشاطی رخ دهد.

وی افتتاح کارخانه جدیدی خودروسازی در بم را از دیگر برنامه‌‌های سفر خود به استان برشمرد و خاطرنشان کرد: با حضور در بم در جریان بازسازی‌های این شهرستان نیز قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز