خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار تهران به‌ مناسبت حلول سال نو

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۸۲

استاندار تهران در پیامی حلول سال ١٣٩٧ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک محمدحسین مقیمی به این شرح است:
در فضایی آکنده از عطر فاطمی و در زلال معنویت بانوی نور و آب و آیینه سال ۱۳۹۶ را پشت سر گذاشته و وارد سال ۱۳۹۷ شدیم؛ سالی که بهارش با میلاد مسعود حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز و دل‌های مملو از نور معرفت علوی را به بهار قرآن و ماه مبارک رمضان پیوند خواهد زد.
با این تفأل نیکو و با امید به فضل و رحمت الهی، با مردم فهیم استان هم‌پیمان می‌شویم که در سال جدید بیش‌تر از گذشته برای توسعه و پیشرفت کشور و  زیستن در محیطی پاک و سالم، همراه با عزت، آسایش و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی خواهیم کوشید و با عزم عمومی برای زدودن محرومیت‌ها و برداشتن موانع، در راستای حمایت از تولید ملی همگام و همراه خواهیم شد.
فرصت را مغتنم شمرده، فرارسیدن بهار و حلول سال نو را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت، معنویت و شادابی برای مردم ایران زمین بویژه شهروندان رشید و فهیم استان تهران آرزو می‌کنم. 
امیدوارم با هم‌افزایی مسئولان و مردم استان در سال جدید، بزرگ‌ترین آرزوی ما که همانا تحقق شعار سال در راستای حمایت از کالا و محصول ایرانی، ارتقای تولید ملی و رونق اشتغال است، برآورده و کام و خاطر همگان شیرین و آسوده و شادمان گردد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز