خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس‌جمهور؛

خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع داروسازی تهران شیمی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۵۲

رئیس‌ جمهور در نخستین روز از سال ۱۳۹۷ هجری شمسی و در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی با حضور در مجموعه داروسازی تهران شیمی، خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع این شرکت را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه همچنین از واحد تحقیق و توسعه داروسازی تهران شیمی بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران این شرکت از جزئیات فعالیت‌ها و تولیدات این تولیدکننده داخلی دارویی مطلع شد.

شرکت داروسازی تهران شیمی یکی از بزرگترین شرکت‌های دارویی خصوصی کشور با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه تولید و مبتنی بر توسعه، تولید و بازاریابی محصولات برند – ژنریک است. این شرکت در سال ۱۳۴۱ با تولید ۱۶ محصول فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نوع آمپول، قرص و کپسول، سوسپانسیون و شربت و کرم و پماد، تولید می‌کند.

این شرکت که با چشم‌انداز توسعه و پیشرفت در سطح جهانی و هدف افزایش توانایی در رقابت، بهبود کیفیت، ابتکار و نوآوری در محصولات و رویکرد جامع به بازارهای جهانی فعالیت می‌کند، در حال حاضر دارای خط تولید محصولات مایع، خط تولید محصولات نیمه جامد و خط تولید محصولات تزریقی است که خط تولید محصولات جامد این شرکت نیز با استانداردهای سه گانه GMP  امروز با حضور دکتر روحانی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز