خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در پیام نوروزی:

سربلندی ایران در مجامع علمی حاصل تلاش برای اعتلای علم در کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۳۶

وزیر علوم گفت: تلاش‌های علمی در سال جدید به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور موجب ایجاد اشتغال بیشتر و ارتباط فرد، دانشگاه و صنعت محکم‌تر شود.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی ضمن تبریک نوروز به جامعه دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان در کلیه دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد اغاز سال جدید را به همه مردم ایران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه همکاران من برای اعتلای علم در کشور تلاش‌های فراوانی داشته‌اند که حاصل آن سربلندی ایران در مجامع علمی دنیاست،‌ افزود: حتما این تلاش‌ها در سال جدید به صورت مستمر ادامه دارد تا ان‌شاالله حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور موجب ایجاد اشتغال بیشتر و ارتباط فرد، دانشگاه و صنعت محکم‌تر شود تا آثار وجودی این مراکز در دانشگاه بیش از گذشته محقق و میسر شود.

غلامی در خصوص برنامه‌های سال ۹۷ وزارت علوم گفت: ما برنامه‌های خود را با قدرت و همت همکاران ادامه داده و قطعا دستاورد‌های بهتری را پیش‌رو خواهیم داشت، سال ۹۶ سال خوبی بود و قطعا سال ۹۷ هم که با ولادت حضرت علی(ع) آغاز و با شهادت ایشان خاتمه می‌یابد، سال همت والا و حرکت‌های قوی‌تر و بهتری خواهد بود.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: من از همه‌ی همکاران خود تشکر می‌کنم و برای آحاد مردم ایران عزیز ارزوی سلامتی و سربلندی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز