خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

دشمنان منطقه صرفا زبان قدرت را می‌فهمند/ انتصاب‌های ترامپ تاکتیک است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۰۷

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، با بین اینکه دشمنان منطقه صرفا زبان «قدرت» را می‌فهمند، به انتصابات اخیر ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در واکنش به احتمال انتصاب جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید اظهار داشت: دشمنان منطقه صرفا زبان قدرت را می فهمند؛ اظهارات مکرر ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل و انتصابات اخیر ترامپ در کاخ سفید، نشان می دهد که تقویت رویکرد امنیتی، برای کسب سود تجاری بیشتر آمریکای ترامپ، تاکتیک جدید انهاست.

وی افزود: با در نظر داشتن اصول عزت، حکمت و مصلحت در حوزه سیاست خارجی باید «منطق قدرت» را  بیش از «قدرت منطق» به رخ کاخ سفید کشید. تداوم نفوذ سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حفظ قدرت دفاعی، بخشی ضروری از «منطق قدرت» ماست.

مشاور رئیس مجلس خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در یک بازی آمریکایی- صهیونیستی گرفتار آمده و آینده نزدیک، تبعات مخرب آن را بر ریاض و متحدینش آشکار خواهد کرد؛ حل بحران های منطقه‌ای از جمله در یمن، بحرین و لیبی نیازمند گفتمان واقعی منطقه ای و قطع مداخله بیگانگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز