خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

همه مدیران موظف به اجرای برنامه کاهش مصرف آب در ادارات هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۹۴

استاندار تهران تاکید کرد: مدیران دستگاه‌‌‌های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل ٢٠ درصد مصرف آب در ادارات هستند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در کارگروه فرهنگی شورای برنامه‌‌‌‌ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه‌‌‌ریزی شهرستان شمیرانات با اشاره به پیش‌‌‌‌بینی شرایط نامساعد بارندگی در سال جاری گفت: مدیران دستگاه‌‌‌های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل ٢٠ درصد مصرف آب در ادارات هستند.
وی با تأکید بر اینکه در مصرف آب شرب هیچ محدودیتی برای مصرف شهروندان قائل نیستیم، اظهار داشت: شهروندان در استفاده از آب شرب و میزان آبی که برای نظافت در منازل مصرف می‌‌‌کنند محدودیتی در مصرف ندارند اما درعین حال باید الگوی مصرف بهینه آب را از طریق کار فرهنگی و رسانه‌‌ای بین مردم ترویج کنیم.
استاندار تهران با اشاره به نقش رسانه ملی در اطلاع‌‌‌رسانی و فرهنگ‌سازی در بخش مصرف صحیح آب از سوی مردم تصریح کرد: امسال به لحاظ ذخیره آب در استان با شرایط ویژه‌ای روبرو هستیم و نباید برای شستشوی خودرو یا حیاط منازل از آب شرب استفاده کرد.
استاندار تهران خطاب به مدیران و رؤسای دستگاه‌‌‌های اجرایی استان خاطرنشان کرد: تمامی رؤسا و مدیران کل دستگاه‌‌‌‌های اجرایی و دولتی، نظامی و انتظامی، رؤسای دانشگاه‌‌‌‌‌ها، استان مکلف و موظف به کاهش مصرف آب در ادارات متبوع خود هستند در صورت عدم رعایت و مصرف بیش از اندازه مسئولیت مستقیم به عهده رییس دستگاه خواهد بود.
مقیمی با اشاره به امکان بهره‌‌‌‌گیری از دستگاه‌‌‌‌های پیشرفته در کاهش مصرف آب از سوی مدیران ابراز داشت: مدیران دستگاه‌‌‌ها می‌‌‌توانند در صورت لزوم از این دستگاه‌‌‌ها برای کاهش ومصرف بهینه آب استفاده کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز