خبرگزاری کار ایران

ظریف در بدو ورود به داکار مطرح کرد:

ایران حضور خوبی در بخش اقتصادی در سنگال دارد/ تلاش برای تقویت روابط دوجانبه و اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۱۵۳

وزیر امور خارجه به تشریح اهداف سفر خود به سنگال به همراه یک هیات بزرگ سیاسی و اقتصادی پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در بدو ورود به داکار در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفرش گفت: این سفری به چهار کشور آفریقا و آمریکای جنوبی برای تقویت روابط دوجانبه و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با یک هیأت بزرگ از مدیران بخش خصوصی و  دولتی در سنگال هستیم، اظهار داشت: ما سابقه روابط خوبی با سنگال و همکاری‌های خوبی در بخش اقتصادی داریم و در این سفر علاوه بر گفت‌وگوهای سیاسی و منطقه‌ای با این کشور به عنوان کشور مهم به ویژه در منطقه آفریقای فرانکوفون درباره موضوعات اقتصادی و همکاری‌های گسترده‌تر اقتصادی صحبت خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حضور خوبی در بخش اقتصادی در سنگال دارد.

ظریف به اشاره به تولید خودروی ایرانی در سنگال تصریح کرد: زمینه‌های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد و امیدواریم در این سفر بتوانیم گسترش روابط و زمینه برای صادرات کالاهای غیرنفتی و خدمات فنی و مهندسی را با دوستان سنگالی و در مراحل بعدی سفر با سایر کشورهایی که در این سفر به آنجا خواهیم رفت، دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز