خبرگزاری کار ایران

رویترز گزارش داد؛

پیکر ۷ شهید حمله به پایگاه هوایی سوریه به ایران منتقل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۹۳

رویترز در گزارشی با اشاره به شهادت ۷ ایرانی در جریان حمله هوایی به پایگاه هوایی تی-۴ سوریه نوشت: «پیکر کشته‌شدگان به ایران منتقل شده و قرار است، امروز عصر تشییع شود.»

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، هفت نیروی نظامی ایرانی روز یکشنبه در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی سوریه جان خود را از دست داده‌اند. این تعداد تقریبا دو برابر تعدادی است در ابتدا گزارش شده بود. پیکر کشته‌شدگان به ایران منتقل شده و قرار است اواخر سه‌شنبه به خاک سپرده شود. 

بر اساس این گزارش، دولت سوریه و ایران، اسرائیل را برای این حمله به پایگاه تی-۴ مقصر می‌دانند. اسرائیل هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است. این حمله چند ساعت بعد از هشدار ترامپ مبنی بر پرداخت هزینه‌ای سنگین بابت آنچه حمله شیمیایی به دوما ادعا می‌شود انجام گرفت. حمله‌ای که دولت سوریه دخالت در آن را رد کرده است. 

رویترز در این گزارش به اظهارات وزیر خارجه کشورمان که گفته بود به نظر می‌رسد دولت آمریکا به دنبال بهانه‌ای برای دخالت نظامی در سوریه است اشاره کرده و نوشت: «ظریف گفته که مواضع ایران درباره استفاده از سلاح شیمیایی روشن است و ما هر گونه استفاده از این سلاح‌ها را در برابر هر هدفی محکوم می‌کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز