خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

با تلاش نیروی انتظامی، مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۸۶

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده انتظامی استان بیان داشت: با تلاش نیروی انتظامی، مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ «بهرامی» در این دیدار، با تقدیر از توجه به صیانت از کارکنان و پیشگیری از وقوع جرایم در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: نیروی انتظامی امروز یک نیروی مکتبی، ولایتمدار و تابع قانون است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جایگاه نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی، جایگاه رفیعی بوده و از تقدس خاصی در بین مردم برخوردار است.

وی تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی، مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه خود نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام بهرامی هدف کلی دستگاه قضا و ناجا را احیاء حقوق مردم دانست و از زحمات بی‌شائبه ضابطان قضایی در شرق استان تهران برای اجرای موفق مأموریت‌ها قدردانی کرد.

در ادامه، سردار «عبدالرضا ناظری» ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه سازمان قضایی نیروهای مسلح، اولویت‌های نیروی انتظامی را در ۳ حوزه مطالبات مقام معظم رهبری، مطالبات مردمی و مأموریت‌های تعریف‌شده برشمرد.

وی ازجمله مطالبات مردمی را ایجاد فضای امن برای زندگی، بهره‌مندی از خدمات اداری و انتظامی مناسب و پاکسازی چهره اجتماعی جامعه از ناهنجاری‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز