خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

اخبار منتشر شده درباره افزایش عوارضی آزادراه قزین- زنجان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۹۵

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت عوارضی آزادراه قزوین-زنجان صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیرامون انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت عوارضی آزادراه قزوین- زنجان گفت: هیچ گونه افزایشی در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص افزایش عوارضی آزادراه قزوین-زنجان صحت ندارد.

صادقی نیارکی افزود: پس از انتشار اخباری در فضای مجازی و کانال های تلگرامی مبنی بر این که در آزادراه قزوین- زنجان قیمت عوارضی افزایش یافته است به صورت سرزده و نامحسوس از عوارضی مذکور سرکشی و بازدید به عمل آمد و هیچ گونه افزایش قیمتی مشاهده نشد و قیمت عوارض دریافتی از خودروهای عبوری طبق تعرفه های سابق صورت می پذیرفت.

دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: پس از ممنوعیت دریافت عوارض در آزادراه قزوین-زنجان در دی ماه سال گذشته و با هماهنگی های صورت گرفته کلیه عوارضی های دریافتی از خودروهای عبوری در حساب بانکی ویژه جهت هزینه در راستای نگهداری و تعمیر آزادراه واریز می شود که نظارت های لازم نیز در این خصوص از سوی دادستانی استان صورت می پذیرد.

این مقام قضایی افزود: در آزادراه قزوین-زنجان برخی نقاط با مشکل تخریب آسفالت و خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی و عدم ترمیم گاردریل هایی که در تصادفات تخریب شده و مشکلاتی در علائم راهنمایی و رانندگی وجود داشت که کلیه این عیوب و مشکلات در حال تعمیر و برطرف شدن است و در همین جهت بازدید های مستمری از روند رفع عیوب مذکور از سوی دادستانی استان انجام می پذیرد.

صادقی نیارکی در پایان با ابراز تاسف از انتشار اخبار سراسر کذب و شایعه در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی خصوصا کانال های تلگرامی فرصتی را فراهم آورده تا افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی شایعات و اخبار خلاف واقع در فضای مجازی لازم است مردم اخبار صحیح را از رسانه های رسمی و معتبر دنبال نمایند و توجهی به شایعات فضای مجازی نداشته باشند که در این خصوص نقش خبرنگاران و رسانه ها اعم از جراید و خبرگزاری های رسمی کشور در انتشار اخبار صحیح بسیار مهم و قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز