خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

جریان‌های سیاسی نباید دولت را کنار بگذارند/ تلاش عوامل داخلی و بین‌المللی برای تضعیف دولت

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۱۱

معاون رئیس‌جمهور گفت: جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نباید دولت را کنار بگذارند بلکه آنها باید به یاری دولت بشتابند.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به نوسانات شدید ارز طی هفته گذشته گفت: یکسری از عوامل که هم ریشه داخلی و هم ریشه منطقه‌ای و بین‌المللی دارند، دست به دست هم داده‌اند تا برای تضعیف دولت، به وضعیت اقتصادی ایران آسیب بزنند.

وی ادامه داد: این جریان‌ها تاکنون راه‌های متعددی را امتحان کرده‌اند ولی جمع‌بندی آنها این بوده است که از طریق آسیب زدن به مسائل اقتصادی می‌توان مردم را تحت فشار قرار و ناامیدی را در کشور افزایش داد و از این طریق به خواسته خود برسند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در برابر این جریان‌ها باید برنامه داشته باشد و با برنامه پیش برود، اظهار داشت: در این راه ضروری است مجلس هم به کمک دولت آمده و دولت را یاری کند اما از آن مهمتر، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نباید دولت را کنار بگذارند بلکه آنها باید به یاری دولت بشتابند.

ابتکار افزود: خوشبختانه درک در برخورد با حوادث و این جریان‌ها بالا است و دولت درصدد مقابله جدی با آنها است و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شده است.

وی درباره طرح مسئله رئیس‌جمهور نظامی هم تصریح کرد: عده‌ای معتقدند که مطرح‌کنندگان این مسئله در حال زمینه‌سازی برای روی کار آوردن یک رئیس‌جمهور نظامی هستند و برخی هم معتقدند که این افراد در حال ارزیابی فضا و واکنش‌سنجی هستند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این حال من فکر می‌کنم تلاش این جریان به جای نخواهد رسید چراکه مردم در انتخابات‌های پیشین به گزینه رئیس‌جمهور نظامی نه گفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز