خبرگزاری کار ایران

سامانه مرکزی قاچاق کالا و ارز راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۸۳۳

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ضرورت تمرکز فعالیت های مبارزه با قاچاق و راه اندازی سامانه مرکزی قاچاق کالا و ارز خبر داد.

 به گزارش ایلنا، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با علی مؤیدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به ضرورت تمرکز فعالیت های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های کاشف و رسیدگی کننده گفت:سامانه مرکزی قاچاق کالا و ارز با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی و همه ی دستگاه های ذیربط در حال راه اندازی است

معاون وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۷از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و ضرورت مبارزه با قاچاق در راستای حمایت از کالای ایرانی گفت :۷۹درصد پرونده های قاچاق مورد رسیدگی در سال ۱۳۹۶ پرونده های زیر ۱۰ میلیون تومان بوده که عملا با برخورد و رسیدگی به این شکل پرونده ها مبارزه با قاچاق به شکل واقعی صورت نمی پذیرد.

علی مؤیدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز با اشاره به اهمیت هماهنگی همه دستگاه های ذیربط مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:انباشت اموال در انبار های اموال تکمیلی باید به شکلی باشد که از فساد و تخریب این اموال جلوگیری شود این مهم نیازمند ارتباط،هماهنگی و دلسوزی همه دست اندرکاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز است .

گفتنی است با راه اندازی سامانه مرکزی استعلامات قاچاق کالا و ارز بخش مهمی از این هماهنگی دستگاه های کاشف و رسیدگی کننده تسهیل می یابد .

در پایان این نشست مقرر شد با مشارکت هرچه بیشتر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تعزیرات حکومتی کمیته های مشترک تشکیل و انجام امور سرعت بهتری پیدا کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز