خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان لرستان خبر داد؛

دستگیری ضارب محیط‌بان خرم آبادی/ ارجاع پرونده به پزشکی قانونی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۳۳

دادستان مرکز استان لرستان، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم یک محیط بان در کوهستان اِسبی‌کو خرم‌آباد از دستگیری ضارب محیط‌بان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم یک محیط بان در کوهستان اِسبی‌کو خرم‌آباد اظهار کرد: روز گذشته سه نفر که دو نفر آنها پدر و پسر بودند در منطقه حفاظت شده به قطع درخت و آتش زدن آن اقدام می کنند.

وی افزود: محیط بان بنا به وظیفه خود نسبت به این اقدام تذکر داده که نهایتا منجر به درگیری و آسیب رسیدن به وی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان با تکذیب فضاسازی های صورت گرفته مبنی بر اینکه این افراد قاچاقچی چوب بوده اند، گفت: این افراد قاچاقچی چوب نبوده اند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وصول گزارش پرونده قضایی برای این موضوع تشکیل شد.

رازانی در رابطه با وضعیت جسمانی محیط بان وظیفه شناس، افزود: محیط بان  نیز پس از مداوا و حضور در بیمارستان، به منزل رفته است.

دادستان مرکز استان لرستان با بیان اینکه عامل اصلی ضرب و شتم محیط بان دستگیر شده و در زندان بسر می برد، گفت: در حال حاضر پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شده و تحقیقات در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز