خبرگزاری کار ایران

در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی ظریف از پزشک ایرانی به خاطر دفاع از هویت ملی و تاریخی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۹۲

وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به دکتر رزاقی آذر از اقدام شایسته وی در دفاع از هویت ملی و تاریخی خلیج فارس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به سرکار خانم دکتر رزاقی آذر از اقدام شایسته وی در دفاع از هویت ملی و تاریخی خلیج فارس قدردانی کرد. 

متن پیام رئیس دستگاه دیپلماسی به شرح زیر است: 

به نام خدا

سرکار خانم دکتر رزاقی آذر

با سلام و احترام؛ 

گزارش شرکت فعالانه و موثر شما در سمیناری علمی - تخصصی در دبی را ملاحظه کردم و از دفاع منطقی، همراه با استدلالی قوی و برخاسته از منشی اسلامی- ایرانی و متکی بر عزتمندی تان مسرور  شدم.

اینکه یکایک ما ایرانیان نسبت به تمدن گرانسنگ و ارزش‌های مشترک خود در این پهنه سرزمینی و در درازنای تاریخ خود و نام‌های تاریخی و هویتی آن و از جمله مهمترین آنها یعنی خلیج فارس و البته با احترام کامل به هویت و ملیت اقوام دیگر احساس مسئولیت می‌‌کنیم، غرورآفرین و مایه مباهات است. شما با اقدام شایسته خود، درسی بزرگ به دست‌‌‌اندرکاران و برگزارکنندگان و میزبانان خود دادید که هرگز نمی‌‌‌توانند حقیقت عجین یافته با هویت ملی ما ایرانیان را با ابراز عصبیتی منسوخ شده و در تضاد با همه قرائن و شواهد انکارناپذیر تاریخی و علمی انکار کنند.

جمهوری اسلامی ایران همواره منادی برادری، اتحاد و همبستگی اسلامی با تمامی همسایگان خود بوده است، در عین حال به جد بر اصول وحدت ملی و سرزمینی خود پای می‌‌فشارد و اعتلای نام‌های تاریخی سرزمینی خود و از جمله خلیج فارس را بر خود فرض می‌‌داند.

برایتان سربلندی و توفیق روزافزون در انجام وظایف خطیر پزشکی و فعالیت‌هایتان را از خدای بزرگ خواهانم.

محمدجواد ظریف

وزیر امور خارجه 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز