خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز جانباز

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۴۶

وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت آموز کربلای معلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، روز جانباز را به جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی آمده است: فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت‌‌‌‌آموز کربلای معلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز را خدمت یکایک جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت می‌‌‌گویم. زنده نگه داشتن نام و یاد دلاورمردی آن یاور راستین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) جزء با تبعیت بی چون و چرا از پیشوا و مقتدای زمان معنا و مفهومی نمی یابد و سلام بر شما جانبازان که ظفرمندانه از عهده ی این امتحان سخت الهی برآمدید و همچنان بر عهد و پیمان خویش استوارید.

خوشا به حالتان که امام خمینی (رحمت‌‌الله تعالی علیه) شما را مایه افتخار و سربلندی ملت شریف ایران دانستند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در توصیفتان آورده‌‌‌اند جانبازان، یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌‌‌شوند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج بنهند و آنان را گرامی بدارند. امید که همه ما تا همیشه قدردان ایثارگری‌‌‌های شما باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز