خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

مردم وزارت اطلاعات را سپر ناامنی‌ها می‌دانند/ سربازان گمنام امام زمان در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۶۸

وزیر اطلاعات بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان ایلام، با تاکید بر افزایش روحیه همدلی و هم‌افزایی میان مسئولان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم، اظهار کرد: اختلاف برای هیچ‌کس نفعی نخواهد داشت و پیامبر اکرم(ص) به پرهیز از دامن زدن به اختلافات تاکید کرده‌اند چرا که موجب زمین خوردن ملت‌ها می‌شود.

وی از مسئولان اداری استان خواست تا مشکلات و راهکارهای رفع آنها را به هیئت دولت ارائه دهند تا دستورات و تصمیم‌های لازم صادر و گرفته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: لازمه‌ حمایت و توسعه تولیدات داخلی، برقراری امنیت پایدار به ویژه برای فعالان اقتصادی است.

علوی بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، تاکید کرد و گفت: باید امنیت و سلامت اقتصادی را باید با تدبیر و چاره‌اندیشی عقلایی به طور همزمان ایجاد کنیم.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان راس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند چرا که مردم وزارت اطلاعات را سپر ناامنی‌ها می‌دانند و دشمنان از آنها رعب و وحشت دارند.

وزیر اطلاعات مردم را تامین‌کننده اصلی امنیت دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور شاداب و همیشگی مردم در صحنه است.

وزیر اطلاعات در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مدیرکل اداره اطلاعات، مدیرکل جدید را منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز