خبرگزاری کار ایران

میرزایی نکو در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

جزئیات نشست مشترک سران ۳ قوه با محوریت اشتغال و مسائل اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۵۷

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: در نشست مشترک قوای سه گانه، هر کدام از نمایندگان به بیان دغدغه‌های خود خود پرداختند که بحث اشتغال و مسائل اقتصادی از مهمترین نکات مطرح شده در این نشست از سوی نمایندگان بود.

قاسم میرزایی نکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص نشست مشترک قوای سه گانه گفت: نشست مشترک دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی عصر امروز به میزبانی مجلس شورای اسلامی با حضور سران قوا، وزرا، مسئولان عالی قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ابتدا نمایندگان فراکسیون‌های مجلس در این جلسه به طرح مسائل و دغدغه‌های خود پرداخته و سپس سران قوا به سخنرانی پرداختند، اظهار داشت: محمدرضا تابش و پروانه سلحشوری از سوی فراکسیون امید، حمیدرضا حاج بابایی از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی و کاظم جلالی از سوی فراکسیون مستقلین به سخنرانی پرداختند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان تصریح کرد: در این نشست، هر کدام از دوستان به بیان دغدغه‌های خود خود پرداختند که بحث اشتغال و مسائل اقتصادی از مهمترین نکات مطرح شده در این نشست از سوی نمایندگان بود.

میرزایی نکو با بیان اینکه رئیس مجلس در این دیدار به تشریح و بیان چالش‌های اصلی کشور پرداخت، خاطرنشان کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار به بیان تغییرات صورت گرفته در قوه قضاییه و رشد و توسعه‌ای که در این دستگاه صورت گرفته پرداخت. همچنین وی به نیازمندی‌هایی که در این عرصه به مسائل قانونی و نیازی که قوه قضاییه به تکمیل کادر پرسنلی خود دارد، پرداخت.

وی افزود: آقای روحانی هم در این دیدار روند پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات دولت در حل و فصل مسائل را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز