خبرگزاری کار ایران

مقیمی:

مجمع سلامت در شهرستان‌ها و استان‌ها شکل بگیرد/ با همکاری مجلس می‌توانیم شاخص‌های درمانی تهران را ارتقا دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۱۷

استاندار تهران گفت: به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در نخستین مجمع سلامت استان تهران گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور شما تشکر می‌کنم. صحت و امنیت شاخص‌های مهم هر جامعه است. از گذشته دیدیم که برای سلامتی هر شخص حکیمی در شهر وجود داشت که به آن مراجعه می‌کردند. بعدا کارها تخصصی شد و دانشگاه‌ها به وجود آمدند. درمان‌ها تخصصی شدند و زیر شاخه‌های زیادی به وجود آمدند. اما هر چه که پیش می‌رویم می‌فهمیم سلامت جامعه نیازمند هماهنگی بیشتری است.

وی افزود: صمیمانه از وزیر محترم تشکر می‌کنیم که مقدمه کار را برای توسعه خدمات درمانی کشور فراهم کردند. در مجمع سلامت استان همکاری بین بخشی مهم‌ترین موضوع است. در شهرستان‌ها و در استان‌ها هم همین مجمع باید شکل بگیرد تا زمینه همکاری بین بخشی فراهم شود.

مقیمی در خصوص نیاز به ورود و همکاری همه دستگاه‌ها به عرصه بهداشت و درمان گفت: نهادها باید راه را برای همه پژوهشگاه‌ها باز کنند. به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.

استاندار تهران تاکید کرد: ما در استان تهران همانطور که وزیر بهداشت هم مطرح کردند در بخش بهداشت و درمان چالش‌های زیادی داریم. نمایندگان مجلس اگر پشتیبانی کنند، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مردم همکاری کنند می‌توانیم شاخص‌های درمانی استان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز