خبرگزاری کار ایران

جابری انصاری در دیدار بشار اسد:

تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و سه کشور غربی به سوریه، نشانه روح تجاوزگری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۶۲

مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه بعد از ظهر امروز با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران که در حال دیدار از سوریه است، امروز بشار اسد، رئیس‌‌‌جمهور سوریه دیدار و درخصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه و هماهنگی‌‌های دو کشور در مرحله فعلی گفت‌وگو و رایزنی کرد. 

وی در این دیدار با تبریک پیروزی‌‌‌های جدید سوریه و متحدان این کشور بر علیه تروریست‌‌‌ها، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و سه کشور غربی به سوریه، را محکوم و آن را نشانه روح تجاوزگری و عدم پایبندی آنها نسبت به مقررات بین‌‌المللی و نقض آشکار مفاد منشور ملل متحد دانست.

بشار اسد،‌ رئیس‌جمهور سوریه نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌‌‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در مبارزه با تروریسم، اعلام کرد کشورهای متجاوز هیچ گونه صلاحیتی برای ایفای نقش در روند صلح سوریه نخواهند داشت.

همچنین جابری انصاری در دیدار امروز خود از سوریه همچنین با ولید المعلم، معاون نخست‌‌وزیر و وزیر خارجه سوریه و برخی دیگر از مقامات این کشور ملاقات و در خصوص تحولات جاری و همکاری‌های دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز