خبرگزاری کار ایران

فرماندهان کل ارتش و سپاه:

هم‌افزایی نیروهای مسلح هدف ما است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۷۹

فرماندهان کل ارتش و سپاه تاکید کردند: با عنایت به فرمایش مقام عظمای ولایت برای هم افزایی در بین نیروهای مسلح این مهم در اولویت اهداف ما قرار دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سر لشکر سید عبدالرحیم موسوی پس از نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروهی از فرماندهان ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: هم‌‌‌افزایی نیروهای مسلح از مهمترین و در اولویت اهداف ما است.

وی افزود: امسال به شکرانه خداوند روز ارتش و پاسدار با هم مقارن شده بود و این مهم زمینه برگزاری این نشست صمیمی قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در این نشست جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه، روسای سازمان‌‌‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات حضور داشته و برای هر چه بهتر اجرایی شدن فرمان حضرت آقا مبنی بر هم‌‌‌افزایی در بین نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پس از دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه اظهار داشت: دیدار امروز به دعوت ارتش و امیر موسوی به انجام رسید.

وی در عین حال با بیان اینکه در سال چندین نشست وحدت آفرین با ارتش داریم، تصریح کرد: مهمترین هدف دیدار امروز با توجه به صحبت‌‌‌های موثر و ارزشمند امیر موسوی در روز جانباز، تشکر و قدردانی از ایشان بود.

وی اضافه کرد: امیدوارم همیشه حافظ وحدت باشیم و بیشتر به آن عمق ببخشیم.

این نشست صمیمی که با اقامه نماز جماعت آغاز شده بود پس از گفت‌‌‌وگوهای فرماندهان ارتش و سپاه برای اجرای برنامه‌‌‌ها و اقدامات مشترک در راستای بازدارندگی و ارتقای آمادگی‌‌های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی ادامه و با گرفتن عکسی به یادگار خاتمه یافت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز