خبرگزاری کار ایران

ولایتی در پیامی به مناسبت شهادت دانشمند فلسطینی مطرح کرد؛

شهادت انسان های وارسته زمینه فروپاشی زودتر از موعد رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۹۴۲

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت دانشمند فلسطینی اعلام کرد: هزینه شهادت انسان‌های وارسته و مجاهدی همچون فادی محمد البطش باعث هوشیاری و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه شده است و زمینه‌های فروپاشی زودتر از موعد رژیم ظالم، تروریست و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در پیامی به مناسبت شهادت دانشمند فلسطینی، محمد فادی البطش اعلام کرد: صبح شنبه مصادف با ۲۱ آوریل ۲۰۱۸ میلادی برابر با چهارم شعبان سال ۱۴۳۹ ه.ق خبر تکان دهنده ترور محمد فادی البطش، تحلیلگر ، پژوهشگر ، مدرس دانشگاه و دانشمند ۳۵ ساله فلسطینی مقیم مالزی هنگام عزیمت به مسجد برای اقامه نماز صبح، در رسانه‌های بین‌المللی منعکس و موجب تاثر و تالم شدید مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

ولایتی افزود: البطش از شخصیت‌های علمی و طراز اول دانشگاهی و دارای دکترای مهندسی برق و استاد دانشگاه مالایای مالزی بود که به همراه همسر و سه فرزندش در مالزی زندگی می‌کرد و سحرگاه روز شنبه به‌وسیله سرویس اطلاعاتی موساد شهید شد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: شهید محمد فادی البطش حافظ کل قرآن و امام جماعت مسجد العباس مالزی بود و سابقه همکاری با سازمان‌های خیریه را نیز در مدت حیات بابرکت خود داشت. وی دارای کرسی تدریس در دانشگاه و دارای سوابق علمی متعدد از جمله انتشار ۱۸ پژوهش و تحقیق علمی در مجله‌های علمی – پژوهشی و ارائه پروژه تحقیقاتی در کنفرانس‌های بین‌المللی در ژاپن، انگلیس، فنلاند، عربستان و اسپانیا است.

وی افزود: او همچنین موفق به دریافت چندین جایزه علمی شده است و عنوان بهترین پژوهشگر عرب از سوی خزانه‌داری مالزی را در کارنامه افتخارات خود داشت و از نخستین کسانی بود که طرح تاسیس اتحادیه بین‌المللی مهندسان را ارائه کرد.

ولایتی در این پیام تاکید کرد: رژیم صهیونیستی که از حمایت همه‌جانبه دولت‌های مدعی دموکراسی اروپایی و آمریکایی برخوردار است و تاکنون صدها دانشمند را به جرم دانش و جلوگیری از برتری علمی مظلومان فلسطین در کشورهای مختلف شهید کرده است علاوه بر رهبران، مجاهدان و شخصیت‌های فلسطینی که برای آزادی و رهایی از قید و بند و ظلم رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند این‌بار دانشمند بی‌گناه و مظلوم را تنها به جرم فلسطینی بودن به صورت ددمنشانه ترور و با اصابت بیش از ۱۰ گلوله در مسیر منتهی به مسجد شهید کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه این دانشمند فلسطینی اعلام کرد: هزینه شهادت انسان‌های وارسته و مجاهدی همچون فادی محمد البطش باعث هوشیاری و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه شده است و زمینه‌های فروپاشی زودتر از موعد رژیم ظالم، تروریست و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: مجمع جهانی بیداری اسلامی با عرض تسلیت به ملت مقاوم و مظلوم فلسطین، گروه‌های مقاومت و سایر آزادی‌خواهان در اقصی نقاط جهان؛ برای آن شهید بزرگوار آرزوی علو درجات و پاداش و فضیلت شهیدان راه حق و برای بازماندگان و خانواده او صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند قادر متعال خواستار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز