خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن مطرح شد؛

اسماعیلی: طرح‌های مربوط به اصلاح ساختار دولت باید در کمیسیون مشترک بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۱۷۶

رییس مجلس ضمن تایید تذکر نایب رییس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت درمورد لزوم بررسی همه طرح‌های مربوط به این مسئله در این کمیسیون، گفت که باید این پرونده به‌طور کامل و یک‌جا به کمیسیون مشترک ارجاع شود، تا به صورت یکجا هم در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، داریوش اسماعیلی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به برخی موازی‌کاری‌ها در جریان بررسی طرح اصلاح ساختار دولت و موضوع تشکیل، ادغام یا تفکیک برخی وزراتخانه‌ها در یک تذکر آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: کمیسیون مشترک برای اصلاح ساختار دولت تشکیل شده اما متاسفانه در کنار آن، جلساتی در کمیسیون‌های دیگر برای ایجاد وزارتخانه‌های جدید تشکیل می‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: اصلاح ساختار دولت در کمیسیون مشترک در حال انجام است. بنابر این طرح‌های دیگر نباید راساً بررسی شوند؛ بلکه باید به کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت ارجاع و پس از تعیین‌تکلیف در این کمیسیون به صحن بیاید.

علی لاریجانی ضمن تایید صریح تذکر این نماینده اصلاح‌طلب گفت: قطعاً همین‌طور است؛ باید این پرونده به‌طور کامل و یک‌جا به کمیسیون مشترک ارجاع شود، تا به صورت یکجا هم در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز