خبرگزاری کار ایران

بادامچی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح جزییات دیدار نمایندگان با فرمانده سپاه تهران

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۳۵۳

بادامچی در خصوص دیدار مجمع نمایندگان تهران با فرمانده سپاه تهران سردار یزدی گفت: در این دیدار به مسائل اجتماعی کشور و حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد اشاره شد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دیدار  نمایندگان  با فرمانده سپاه تهران عنوان کرد: نمایندگان هرسال به مناسبت سال نو و روز پاسدار به دیدار فرمانده سپاه تهران می‌روند. امسال هم طبق همین رسم به همراه مجمع نمایندگان تهران، به دیدار فرمانده سپاه تهران رفتیم.

وی افزود: طی این دیدار به مسائل اجتماعی کشور و چالش‌های پیش رو در این زمینه اشاره شد. چراکه حساسیت‌های کشور در این زمینه بالا رفته و مسئولان باید نسبت به آن آگاه باشند. ضمن اینکه برای حل مسائل این‌چنینی نیاز به اجماع همه جانبه تمام ارگان‌ها با همکاری یکدیگر است. 

نماینده تهران خاطرنشان کرد: با شنیدن نظرات اجماعی نمایندگان و فرمانده سپاه تهران سردار یزدی، تصمیم براین شد که فاصله بین مسئولان و مردم را کمتر کنیم. علاوه براین نیاز است مسائل را از نزدیک با مردم درمیان بگذاریم. چراکه فاصله از مردم همیشه خسارات و ضرر زیان داشته است. درواقع فاصله مسئولان با مردم مشکلات را بزرگتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز