خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور خبر داد؛

بررسی تخصصی شش موضوع در پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۴۶۹

پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور از امروز با حضور رییس قوه قضاییه در استان مازندران آغاز به کار کرد و تا ظهر جمعه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در افتتاحیه پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کل کشور ضمن طلب علو درجات برای امام راحل و شهدای گرانقدر کشورمان ابزار امیدواری کرد این همایش دستاوردی ارزشمندی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از ریاست قوه قضاییه که زمینه برگزاری این همایش را فراهم آورده، گفت: ضرورت داشت در یک گردهمایی با حضور رییس قوه قضاییه و روسای کل دادگستری و دادستانها موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ضرورت گردهمایی و همایش با حضور ریاست قوه قضاییه و دادستان‌های سراسر کشور امری بدیهی است، گفت: با توجه به وظایف و مسئولیت‌های گسترده‌ای که به موجب قانون بر عهده ما گذاشته شده و مکلف به انجام آن هستیم و از طرفی شرایط و موقعیت‌های خاص سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور و  وضعیت منطقه و شرایط جهانی و تاثیر آن در امور کشور و همچنین توطئه‌های برنامه ریزی شده و خروجی‌های اتاق فکر استکبار جهانی و عواملش برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مولفه‌هایی هستند که ما را مکلف می‌کند در جهت اجرای سیاست‌های تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه هماهنگی‌هایی در حوزه مسائل قضایی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی واجتماعی به صورت یکپارچه در کشور انجام دهیم که مستلزم تبیین مسائل در اینگونه همایش‌هاست.

منتظری اضافه کرد: در این همایش در شش پنل تخصصی موضوعاتی از جمله حقوق عامه، امور سیاسی وامنیتی، فضای مجازی، امور مربوط به دادسراها و ضابطین، مواد مخدر و مسائل اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز