خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی:

سپاهیان به فکر درجه، پست و مقام نیستند/ رهبری کشور را از آسیب‌‌‌های مختلف حفظ کرده است/ دشمن می‌خواهد ولایت فقیه را از بین ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۸۰۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که نباید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را دست کم گرفت، تاکید کرد: در ۴۰ سال گذشته با همه فشارها جمهوری اسلامی ایران توانست روی پای خود بایستد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی روز پنجشنبه در همایش سراسری رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چیزی که در حال حاضر مهم است این است که خودمان بدانیم در این ۴۰ سال چه کردیم و اکنون کجا هستیم.

منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم، اظهار داشت: بیان این دستاوردها به معنی نداشتن مشکلات نیست و بلکه به این معناست که باید تلاش کنیم به آنجا که شایسته نظام و جمهوری اسلامی است برسیم.

دبیر شورای نگهبان متذکر شد: نباید دستاوردهای این ۴۰ سال را دست کم گرفت و باید برای مردم بازگو شود که این دستاوردها با چه مشکلات و ایستادگی هایی به دست آمده است.

با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم

جنتی با بیان اینکه ما هشت سال جنگ را پشت سر گذاشتیم، جنگی که در آن بسیاری از زیرساخت‌های ما از بین رفت و سپس با تحریم‌های بی رحمانه روبرو شدیم،‌ تصریح کرد: در این ۴۰ سال با همه این فشارها جمهوری اسلامی ایران توانست روی پای خود بایستد و این ایستادگی در دنیا بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم آن‌هم دشمنی که دستش پر بود و توانستیم در مقابل همه فشارها ایستادگی کنیم.

سپاهیان به فکر درجه، پست و مقام نیستند

رئیس مجلس خبرگان رهبری، پیروزی در جنگ را مدیون رهبری امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: اگر تکیه به خدا نبود ما به این موفقیت دست نمی‌یافتیم.

جنتی به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: بهترین خدمات خالصانه و مخلصانه را سپاه و بسیج عرضه کرده اند. سپاهیان به فکر درجه، پست و مقام نیستند و الگوی برتر آنها نیز سردار سلیمانی است که این همه کار کرد و زحمت کشید اما خود را مطرح نکرده است.

دشمن از طریق مشکلات مردم می‌خواهد ولایت فقیه را از بین ببرد

وی افزود: اگر سپاه نبود، داعش عراق و سوریه را گرفته و از حکومت اسلامی حکومت داعشی باقی می‌ماند سپس به ایران می‌آمدند و همان بلاها را بر سر ما می‌آوردند. اما سپاه به پشتوانه این مردم توانست با قدرت جلوی دشمنان بایستد که باید قدر این مردم را هم دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مردم مشکلات بسیاری دارند که باید به آنها رسیدگی شود، عنوان کرد: دشمن از طریق مشکلات مردم می‌خواهد ولایت فقیه را از بین ببرد. باید قدر حضور رهبری و هدایت ایشان را در جامعه درک کنیم و دشمن می‌داند که اگر بخواهد ایران را از بین ببرد باید ولایت فقیه را از ما بگیرد.

رهبری کشور را از آسیب‌‌‌های مختلف حفظ کرده است

جنتی اضافه کرد: دشمن بیشتر از ما می‌داند این رهبر است که در مقابل حیله‌ها و هجمه‌های آنها ایستاده و کشور را اینگونه قدرتمند نگه‌ داشته و از آسیب‌‌‌های مختلف حفظ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم، بیان کرد: امسال هم مقام معظم رهبری بحث تولید ملی و اشتغال را مطرح کردند که توجه به این موضوع نشان از هوشیاری ایشان به مشکلات و راهنمایی برای عبور از این بحران دارد.

جلوگیری از قاچاق می‌تواند کمک بسیاری به تولید ملی و اشتغال در کشور کند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه با جلوگیری از قاچاق می‌توان کمک بسیاری به تولید ملی و اشتغال در کشور کرد، گفت: وقتی جلوی قاچاق گرفته شود، سرمایه‌گذارها سرمایه‌شان را به جای بانک‌های خارجی در دایره تولید داخلی سرمایه‌گذاری می‌کند.

جنتی با تشکر از سخنگوی دولت در بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب در گردهمایی رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: مسئولان شورای هماهنگی می‌‌‌‌توانند تقاضاهای خود را به دولت منعکس کنند تا از استانداران بخواهد همکاری لازم را با آنها را انجام دهند.

وی ادامه داد: باید به فکر ایمان مردم باشیم و آنها را به عبادت، بندگی، خداپرستی، دوری از گناه، دوری از رباخواری، دوری از رشوه‌‌‌خواری و دوری از رشوه‌‌‌دهی تشویق کنیم. وظیفه اصلی ما به عنوان روحانیت حفظ دین مردم است. نباید از دین مردم غافل شویم. باید خانواده، دوستان و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنیم و جلوی منکرات را بگیریم که اگر دین درست نشد دنیا هم خراب می ‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز