خبرگزاری کار ایران

محمودزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

تهران نیاز به یک شهردار جوان دارد/طرح سوال کمیسیون کشاورزی از حجتی در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۲۶۶

ناییب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص مطرح شدن نام وزیر جهاد کشاورزی برای گزینه‌های شهرداری گفت: آقای حجتی سال‌هاست که در جهاد کشاورزی حضور دارند و آگاهی و آشنایی لازم را نسبت به امور دارند،‌ معتقدم او برای شهرداری تهران مناسب نیست.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مطرح شدن نام محمود جهتی وزیر جهاد و کشاورزی به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران گفت: معتقدم که آقای حجتی برای شهرداری تهران مناسب نیست، ایشان در بخش کشاورزی تجربه‌های فراوانی دارد و چندین دوره وزیر جهاد کشاورزی بوده است و به نسبت به امور آشنایی و آگاهی کافی دارد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم بحث کشاورزی با شهرداری کاملا متفاوت است و یک مدیریت جوان و پر انژری می‌خواهد.

وی ادامه داد: تهران یکی از بزرگترین کلان شهرهای دنیا است و نیاز به یک شهردار دارد که پویایی و تحرک بسیار داشته باشد تا بتواند مشکلات موجود را برطرف و از میان بردارد.

محمودزاده با بیان اینکه اگر به جای آقای حجتی یک گزینه جوان‌تر معرفی شود،‌ قطعا بازدهی در شهرداری هم بیشتر خواهد بود و هم آقای حجتی در پست تخصصی خود باقی می‌ماند، گفت: آقای حجتی سال‌ها مدیر جهاد بوده و انرژی بسیاری هم برای این کار گذاشته‌اند. 

وی تاکید کرد: قصدم این نیست که بگویم آقای حجتی در شهرداری کارآیی ندارد و یا تجربه لازم را برای این کار ندارد، اما از نظر سن و سال  ایشان این توانمندی را ندارد که کلان شهری مانند تهران را اداره کند.

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شما آقای حجتی در وزراتخانه کارآیی بیشتری دارد،‌ عنوان کرد: عملکرد ایشان در وزارت‌خانه خالی از انتقاد نیست اما نسبت به وزرای قبلی عملکرد بهتری داشته‌ است، اما شهرداری تهران یک مدیر پر تحرک و جوان می‌خواهد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص دستور کار این کمیسیون در هفته آینده هم عنوان کرد: سوالاتی مطرح است علی‌الخصوص در رابطه با پشتیبانی امور دام؛‌ متاسفانه به دلیل گران شدن قیمت دلار واردات نهاده‌های دامی از قبیل کود و سم با مشکلات جدی رو به رو شده است و باعث شده مرغداران در رابطه با تهیه ذرت و سویا دچار مشکلات عدیده‌ای شوند.

وی در ادامه افزود: تعدادی زیادی از مرغداران با مشکلات جدی رو به رو هستند و نمی‌توانند ذرت و سویا مورد نیاز طیور خود را تأمین کنند.

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی در این زمینه بد عمل کرده است و این نهاده‌ها را با قیمت گران‌تری در اختیار دامدارن قرار داده، در واقع می‌خواهد از بازار نفع خود را ببرد که این امر مورد اعتراض بسیاری از نمایندگان قرار گرفته و احتمالا سوال از وزیر در این مورد هفته آینده در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز