خبرگزاری کار ایران

کاهش مصرف کاغذ در دادگستری‌های گلستان با ابلاغ الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۴۱

با ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی، فروردین امسال ۱۵۶ هزار برگه کاغذ در دادگستری های استان صرفه جویی شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تجلیل از شعب پیشرو در استفاده از سامانه الکترونیک ثبت و ارجاع پرونده های قضایی استان گفت : ماهانه میانگین ۲۴۰ هزار برگه ابلاغیه در محاکم استان صادر می شود که سالانه به بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار برگه می رسد.

هادی هاشمیان با بیان این که تلاش ما حذف ابلاغ کاغذی از محاکم است افزود : فروردین امسال ابلاغ الکترونیک به ۶۵ درصد رسید که در مصرف ۱۵۶ هزار برگه کاغذ صرفه جویی شد.

هاشمیان با بیان این که امسال قرار است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ابلاغ اینترنتی اوارق قضایی به ۸۰ درصد  در استان برسد از مردم خواست :  با سعه ی صدر دستگاه قضایی استان را برای تحقق این هدف همراهی کنند .

به گفته وی،  ابلاغ الکترونیک به منظور حفظ حریم خصوصی افراد  اجرا می شود و یکی از گام های اثرگذار برای بیشتر کردن سرعت رسیدگی به پرونده هاست.

در مراسم امروز از شعب پیشتاز در استفاده از سامانه مدیریت پرونده ها ( سمپ ) تجلیل شد . با استفاده از این سامانه علاوه بر الکترونیک شدن رسیدگی به پرونده ها ، امکان پیگیری اینترنتی پرونده ها نیز برای طرفین پرونده فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز