خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده کل سپاه از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۸۹

سرلشکر جعفری به‌منظور سرکشی و بررسی فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در این مرکز حضور یافت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از معاونین خود ، به‌منظور سرکشی و بررسی فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در این مرکز حضور یافت.

فرمانده کل سپاه و هیئت همراه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این مجموعه، از آثار جدید مرکز در حوزه‌های روزشمار، کتب نبردی، اطلس‌ها، تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس، کتب اسنادی، فصلنامه نگین، کتب اجتماعی - فرهنگی و آثار موضوعی دفاع مقدس بازدید کردند.

 در ادامه این بازدید ، سند راهبردی، برنامه پنج‌‌ساله و روند پیشرفت فعالیت‌‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ، درنشستى با حضور فرمانده کل سپاه مورد بحث و بررسی قرارگرفت .

در این نشست سرلشکر جعفری بر سرعت بخشیدن به روند تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان جنگ بر پایه اسناد موجود مرکز با رویکرد ایجاد زمینه برای توسعه ادبیات پایداری و معارفی دفاع مقدس به‌منظور استفاده پژوهشگران ، مراکز علمی و دانشگاهی و اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین تسریع در احیای منابع و اسناد منحصر به‌فرد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و فراهم کردن زمینه برای بهره‌برداری مناسب از این اسناد توسط پژوهشگران، هنرمندان و نویسندگان کشور را خواستار شد.

افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی مرکز ، همزمان با توسعه کمی محصولات و توجه به ابعاد اجتماعی، معارفی و معنوی دفاع مقدس با تنوع‌بخشی به محصولات تولیدی و برقراری و تعامل مرکز با نویسندگان و پژوهشگران فعال و مطرح کشور در حوزه دفاع مقدس و استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های آن‌ها برای تولید آثار فاخر در ابعاد مختلف دفاع مقدس از دیگر نکاتی بود که در این نشست بر آن‌ها تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز