خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای اعلام شد:

توضیحات مرکز امور حقوقی بین‌‌‌‌المللی نهاد ریاست‌جمهوری درباره یک سرقت

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۸۴

روابط عمومی مرکز امور حقوقی بین‌المللی نهاد ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای به ارائه توضیحاتی درباره ورود سارقان به دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری کشورمان در لاهه پرداخت.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: در بامداد چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ بخشی از ساختمان اجاری محل استقرار شعبه لاهه، مورد سرقت قرار گرفته و مقداری وجوه نقد (کمی بیش از صد هزار یورو) که برای امور جاری شعبه مورد استفاده بوده، به سرقت رفته است اما سارق یا سارقین کار را ناتمام رها کرده و با به‌جا گذاشتن مقداری از وسایل خود و مقداری از وجوه سرقتی، محل را ترک کرده­‌‌‌‌اند. مسئولین شعبه بلافاصله پس از اطلاع مراتب را به پلیس گزارش کردند و مأموران پلیس هم در محل حضور یافتند و با بررسی تخصصی و فنی محل و آثار به‌جامانده از سارقین، گزارش‌های لازم را تهیه و نتیجه را اعلام خواهند نمود. ضمناً همزمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز در جریان قرار گرفته و اقدامات لازم را انجام دادند و اوضاع تحت کنترل می­‌باشد.

این اطلاعیه با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره این اتفاق، خاطرنشان کرد: به موجب بررسی­‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که تاکنون انجام شده، بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده، مطابق با واقع نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز