خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمن می‌خواهد با شایعه جنگ نظامی ترس را در دل مردم جاری کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۶۶

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه‌نمایی فعالیت‌های رو به رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند.

به گزارش  ایلنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(دوشنبه) در دیدار با فرماندهان، معاونین و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز‌ها پروژه بزرگنمایی خروج ترامپ از برجام را کلید زدند تا یاس و نا امیدی را در جامعه رواج دهند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه ما باید با هوشیاری در جریان توطئه‌های دشمن قرار بگیریم، افزود: ملت با بصیرت ما باید بدانند که حضور ترامپ در برجام  هیچ منفعتی برای ما نداشت و این که از برجام خارج شده است نیز هیچ گونه ضرری به ما نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام  است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه‌نمایی فعالیت‌های رو به رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند. دشمن در صدد است با ایجاد جنگ روانی ملت ما را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور کند. همه آحاد جامعه باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشند به ویژه ما نظامی‌ها هیچ وقت نباید از توطئه‌های دشمن غافل شویم.

وی ایجاد رعب و وحشت را از دیگر گزینه‌های دشمن خواند و یادآور شد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های رعب و وحشت شایعه جنگ نظامی است که دشمن سعی دارد از این طریق ترس را در دل مردم جاری کند، غافل از اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «جنگ موهبت الهی است» پس جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست،  اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی‌هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تصریح کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر چابک‌سازی در نیروی زمینی، تغییرات اساسی در ساختار این نیرو صورت گرفته است. امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن توان مقابله با هر نوع عملیات روز دنیا را دارند و با هدایت‌های  داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی تاثیرگذار در سطح نیروهای مسلح رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار مطلوبی در نیروی زمینی ارتش  از جمله فعال‌سازی منابع و کارخانجات، اورهال تجهیزات زمین گیر شده، تولید قطعات مورد نیاز، تجهیز ناوگان بالگردی به ویژه به دوربین‌های دید در شب، دستیابی به راکت‌های دقیق‌زن و ...  صورت گرفته است و به واسطه این توانمندی‌هاست که باید همه را به آینده‌ای روشن امیدوار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز